Методика викладання історії та правознавства – Шкільне життя

Компетентнісний підхід до навчання на уроках історії
Автор: Слободян Марія Іванівна Навчальний заклад: Голгочанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Підгаєцький район Тернопільська область Компетентнісний підхід до навчання на уроках  історії В період докорінного оновлення системи освіти в Україні, запровадження Концепції Нової Української школи, в умовах сучасного інформаційного суспільства, яке вимагає дедалі більшого обсягу інформації, першочерговим завданням загальноосвітньої школи є підготовка учнів до адаптації у соціальному ...
>> Далее

Використання документальних джерел на уроках історії та правознавства
Автор: Саліванова Марина Володимирівна Навчальний заклад: Українська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Використання документальних джерел на уроках історії та правознавства ЗМІСТ Вступ РОЗДІЛ 1. Використання документів на уроках історії та правознавства 1.1 Алгоритм роботи з документом 1.2. Пам’ятка для роботи з документом 1.3. Інтерактивні методи роботи з документами МЕТОДИЧНИЙ ДОДАТОК Розробка уроку історії України у 8 ...
>> Далее

Рольові ігри на уроках історії, як один із шляхів успішної соціалізації учнів. Методика використання рольових ігор на уроках історії
Автор: Сіренко Надія Вікторівна Навчальний заклад: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9 м.Павлограда Рольові  ігри на уроках історії, як один із шляхів успішної соціалізації учнів. Методика використання рольових ігор на уроках історії Викликом часу є соціалізація особистості, виховання та  становлення самодостатнього громадянина-патріота України, який поважає історію своєї країни і толерантно ставиться до інших народів та культур. Важливим чинником ...
>> Далее

Формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення шкільного курсу історії + Презентація
Автор: Гошій Марія Іванівна Навчальний заклад: Острівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Тернопільського району Тернопільської області Формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення шкільного курсу історії Сучасний світ швидко змінюється, а разом з ним і наша держава. Загальносвітові тенденції в освіті проявляються в Україні, як і в багатьох пострадянських країнах, на тлі неоднозначних соціально – економічних, суспільно – політичних ...
>> Далее

Формування компетенцій випускника школи засобами музейної педагогіки
Автор: Хорькова Людмила Василівна Навчальний заклад: Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 114 Криворізької міської ради Формування компетенцій випускника школи засобами музейної педагогіки Однією з головних завдань освіти є підвищення якості процесу. При цьому якість підвищення освіти враховується по сформованим навичкам, умінням, набутим знанням . Такий підхід не відображає рівень розвитку процесу, не враховує здібності особистості, її ...
>> Далее

ДЕНЬ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ ПОЧНЕТЬСЯ ХВИЛИНОЮ МОВЧАННЯ
20 лютого 2016 року Україна відзначає День Героїв Небесної Сотні. Міносвіти за ініціативи Інституту національної пам’яті рекомендувало школам та університетам присвятити пам’ятні заходи до цієї дати. Щоб віддати належну шану учасникам Революції гідності та вшанувати пам’ять полеглих, Український інститут національної пам’яті звернувся до Міністерства освіти з пропозицією у кожному навчальному закладі до Дня Героїв Небесної ...
>> Далее

Методична розробка доповіді «Національно-патріотичне виховання на уроках історії»
Автор: Найверт Юлія Олександрівна Навчальний заклад: Київське вище професійне училище будівництва і дизайну Методична розробка доповіді «Національно-патріотичне виховання на уроках історії» Зміст Вступ 1. Теоретичні основи патріотичного виховання 2. Формування патріотизму на уроках історії 3. Методи та форми патріотичного виховання на уроках історії Висновки Список використаної літератури Формат: PDF
>> Далее

Технології діяльності учнів різних рівнів навчальних досягнень на уроках історії та правознавства
Автор: Пріщенко Ольга Леонідівна Навчальний заклад: Оріхівська гімназія № 1 «Сузір’я» Оріхівської районної ради Запорізької області Технології  діяльності  учнів різних рівнів навчальних досягнень на уроках історії та правознавства Для будь-якого навчального процесу завжди існувала та існує своя традиційна технологія навчання, характерна для тих методів, принципів і прийомів, засобів, якими вчитель користується для організації навчання. Технологія навчання сприймається, ...
>> Далее